Des del curs 2013-2014 l'Escola la Font ha estat en un procés de transformació de la seva manera d'actuar per tal de convertir-se, al llarg de dos cursos, en un centre sostenible, conegut com a Escola Verda.
La Xarxa d'Escoles Sostenibles de Catalunya (XESC) és un projecte de la Generalitat de Catalunya interdepartamental que promou que els centres educatius facin tasques, activitats i dirigeixin la seva actuació quotidiana tenint en compte sempre el concepte de la sostenibilitat.
Durant aquest divendres a la tarda, tota la comunitat educativa ha participat d'una festa on, després de desplegar tot un mosaic realitzat per gairebé 500 alumnes, han llegit una sèrie de compromisos que van des de reduir el consum de paper de plata fins a la disminució de la despesa energètica.
La festa a finalitzat amb una fotografia d'Escola on apareixen tots els membres de la comunitat educativa del centre presents al pati.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’abril de 2016 a
les 16:05
Et pot interessar
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
-
Societat
Creu Roja al Bages impulsa la Setmana de la Salut amb activitats a Manresa
-
Societat
Talls de trànsit al Centre Històric per la processó de Divendres Sant
-
Societat
Talls al trànsit al carrer Cardenal Lluch per obres de millora del drenatge
-
Societat
Sant'Egidio proposa un Via Crucis al refugi antiaeri de la Renaixença
-
Societat
McDrama als Trullols: el sistema diu prou i desencadena la bogeria
