El creixement que està experimentant la Formació Professional a Manresa ha portat al Departament d'Educació a traslladar l'Escola Oficial d'Idiomes a l'institut Lluís de Peguera de cara al curs 2024-25. D'aquesta manera, el creixement de la matriculació d'estudis de Formació Professional a la ciutat, sobretot en el cas de l'institut Guillem Catà, serà absorbit per l'actual seu de l'EOI al camí dels Tovots.
Actualment, l'Escola Oficial d'Idiomes de Manresa té mig miler d'alumnes matriculats, amb bona part d'estudiants que arriben de fora de la capital del Bages. El trasllat dels estudis a la plaça Espanya, pot ajudar els manresans a arribar al centre amb més facilitat, però faltarà veure com ho viu l'alumnat de fora que, actualment, poden arribar al camí dels Tovots amb el vehicle privat, ja que té un ampli aparcament.
La voluntat del Departament d'Educació és que el centre dels Tovots absorbeixi la creixent demanda d'estudis de Formació Professional que té la ciutat i que ja ha obligat als Serveis Territorials a traslladar-hi algunes especialitats aquest curs. L'institut Lluís de Peguera és buit a les tardes, que seria l'horari que s'ompliria amb la formació en idiomes.
[naciomanresa]
L'Escola Oficial d'Idiomes es traslladarà al centre de Manresa per donar espai al Guillem Catà
Societat
A partir del proper curs el mig miler d'alumnes que cursen estudis públics d'idiomes faran les classes al Lluís de Peguera
ARA A PORTADA
-
Successos Sis noves detencions eleven a 14 els joves arrestats després de la manifestació d'estudiants de Manresa Pere Fontanals
-
Economia Setze projectes i 13,7 milions d'euros: el balanç dels fons Next Generation a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa acollirà la primera Diada del Videojoc en Català amb una jornada oberta a tothom Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Memoria.cat publica un documental sobre el centenari dels Magatzems Jorba de Barcelona Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
14 de gener de 2024 a
les 06:59
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa tractarà un centenar de xiprers del cementiri i l'ermita del Guix
-
Societat
Pineda de Bages renova l'enllumenat públic amb una inversió de 232.798 euros
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada escull quatre projectes veïnals dels pressupostos participatius
-
Societat
No desdoblar la C-55 costaria més de 3.700 milions d'euros en vint anys, segons un estudi
-
Societat
La PAHC es concentra a la seu del PSC de Manresa per escalfar la vaga general de l'11-N
-
Societat
Manresa reunirà responsables de salut mental de Catalunya en una jornada sobre art i cultura
