L'Escola Paidos de Sant Fruitós de Bages, cooperativa de mestres amb més de 45 anys d'història, celebra el proper dissabte dia 3 de març de 2018 de 10:30 a 14h la seva jornada de portes obertes per explicar, a totes les famílies interessades, la seva proposta educativa del 4 mesos als 16 anys.
Un projecte que contempla el desenvolupament integral de tot l'alumnat amb l'objectiu de que esdevinguin persones creatives, emprenedores, crítiques, amb habilitats socials i emocionals, que sàpiguen cooperar, compartir i treballar en equip, competents en TIC i plurilingües.
Durant el matí, es podran visitar les instal·lacions i conèixer els diferents projectes educatius que s'estan treballant, com la "Paidos Travel Market", Circuits elèctrics, maquetes, simple Machines, la psicomotricitat, l'escola de música, la creativitat, etc. També es podrà visitar la Paidos Futur Classroom, la nova aula del futur, que acull la "Mostra d'activitats de tecnologia" i les "Impressions 3D".
Així mateix, a les 12h. hi haurà una xerrada informativa del Projecte Educatiu.
L'Escola Paidos celebra el proper dissabte la jornada de portes obertes
Des de dos quarts d'onze fins a les dues del migdia, tots els visitants podran conèixer el projecte educatiu de l'escola
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de febrer de 2018 a les 20:11
Actualitzat el 28 de febrer de 2018 a les 20:13
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris