Aquest divendres, 30 de setembre, a partir de les set de la tarda, L'Illa es presentarà en societat en un acte d'inauguració obert a tothom, "especialment a aquelles veïnes i veïnes del Centre Històric de Manresa", emfatitza la psicòloga i coach Gemma Calmet, la màxima impulsora de l'espai, que tindrà com a seu principal els baixos de la plaça Cots número 2, al bell mig del barri antic, "i comptarà amb unes portes ben vistoses perquè tothom se senti convidat a entrar-hi", somriu. I és que l'objectiu de L'ILLA és precisament aquest: cuidar, potenciar i promoure el benestar de totes aquelles persones que ho vulguin, des dels més petits de casa fins als més grans. Tot plegat, "per ajudar a viure amb atenció plena i per activar totes aquelles habilitats protectores i facilitadores del benestar".
[noticia]91968[/noticia]
L'ILLA, que a banda de Calmet compta amb les també psicòlogues Anna Roqueta i Clàudia Sala, tindrà tres tipus de propostes diferents segons l'edat dels usuaris. Per una banda, farà la funció d'extraescolar d'educació emocional i habilitats socials en infants i adolescents de P4 a 4t ESO; per una altra, oferirà monogràfics mensuals adreçats a públic jove i adult centrats, sobretot, en l'autoestima. Finalment, el segon i quart dimarts de cada mes, de set de la tarda a vuit del vespre, es durà a terme un taller vinculat al benestar personal.
[intext1]
[h3]Un projecte "inèdit" aL Bages[/h3]
A la inauguració d'aquest divendres hi prendran part diverses autoritats de la ciutat: "les hi hem convidat perquè creiem que el projecte de L'Illa és inèdit al Bages", assegura Calmet, que conclou: "un espai guiat per psicòlogues però allunyat dels espai clínics que potencia la salut mental i el benestar des de l'empoderament que implica la formació, és d'allò més novedós, a la comarca".
[intext2]
							
																					
														
								L'espai de creixement emocional L'Illa s'inaugurarà divendres amb un acte obert a tothom
Començarà a les set de la tarda i comptarà amb la presència de diverses autoritats de la ciutat perquè "es tracta d'un projecte inèdit al Bages"
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 28 de setembre de 2022 a les 16:49
										Actualitzat el 28 de setembre de 2022 a les 16:50
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															