Des de fa més de 10 anys, el Grup de Diàleg Interreligiós de Manresa convoca un espai interreligiós de silenci obert a tothom amb motiu de la Festa de la Llum de Manresa. Aquesta iniciativa proposa conèixer com diferents tradicions religioses i espirituals s'inicien en l'experiència de la contemplació, oferint un espai per recollir-se i compartir el silenci.
Enguany es podrà seguir presencialment dissabte a partir de les 7 de la tarda a la sala d'actes del Centre Cultural El Casino però també de forma virtual mitjançant la plataforma Google Meet connectant-se a aquest enllaç.
L'Espai Interreligiós de Silenci es podrà seguir dissabte de forma presencial i virtual
Enguany es podrà participar a la sala d'actes del Centre Cultural El Casino o a través de Google Meet
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de febrer de 2022 a
les 16:20
Actualitzat el
17 de febrer de 2022 a les
16:27
Et pot interessar
-
Societat
Comencen les obres de millora de voreres i passos de vianants a la plaça Sant Domènec
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós dedicarà la jornada de juny al carbassó
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica a Sant Vicenç
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages inaugura el nou CAP Dr. Pere Morán per unificar la seva sanitat
