L'exconseller de Salut de la Generalitat Josep Maria Argimon serà dimecres a Manresa per pronunciar la conferència Cap a on ens porta la recerca en l'Alzheimer en el marc dels actes del Dia Mundial de l'Alzheimer organitzats per l'Associació de Familiars de malalts d'Alzheimer i altres demències (AFA). L'acte es portarà a terme a l'Auditori de la Plana de l'Om a partir de les 7 de la tarda.
L'endemà dijous, i en el mateix marc, el cafè Miami acollirà el cicle l'Alzheimer a l'hora del Cafè que en aquesta ocasió comptarà amb la participació de la periodista Pilar Goñi. Serà a partir de les 5 de la tarda.
L'exconseller Argimon serà a Manresa per parlar sobre l'Alzheimer
Aquest dimecres en el marc dels actes del Dia Mundial de l'Alzheimer
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de setembre de 2023 a les 12:56
Et pot interessar
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons
-
Societat Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés