L'exèrcit va imposar el passat 6 de gener, durant la Pàscua Militar, la medalla al mèrit militar al manresà Josep M. Calmet i Iglesias com a vicedegà i secretari general del Cos Consular de Barcelona. La cerimònia va tenir lloc al Palau de la Capitania de l'Exèrcit a Barcelona entre una important representació institucional i diplomàtica.
Calmet és actualment Cònsul Honorari d'Albània a Barcelona i el màxim representant dels consulats de la capital de Catalunya. Abans ho havia estat del Canadà. A Manresa, Calmet havia estat president de la Cambra de Comerç, i cap de llista per CiU en les eleccions municipals de 1983. Posteriorment va ser president de Petrocat, quan era pública i actualment combina la seva tasca diplomàtica amb la del consell assessor de Telefònica.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YUEpd_n_QvE[/youtube]
Lliurament a partir del minut 25
L'exèrcit reconeix el manresà Josep M. Calmet
Li imposa la medalla al mèrit militar durant la Pàscua, com a vicedegà i secretari general del Cos Consular de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2017 a
les 22:21
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
