L'exposició Rehabilitem es podrà visitar fins al 2 de gener a Artés. La vicepresidenta segona de la Diputació de Barcelona, Carmela Fortuny, i l'alcalde de la població, Enric Forcada, han assistit a la inauguració de la mostra. Fortuny ha destacat que Rehabilitem "vol estimular el treball en xarxa entre tots els agents implicats en el desplegament dels fons Next Generation". A més, la vicepresidenta segona ha animat les persones assistents a aprofitar l'impuls que ofereixen els fons europeus perquè "el moment ens demana generar habitatge de manera més sostenible. La rehabilitació és un instrument clau per aconseguir-ho".
La mostra es pot veure a l'Espai Cal Sitges del municipi i té com a objectiu fomentar la cultura de la rehabilitació d'edificis entre la ciutadania. A més, vol donar a conèixer els avantatges que té el manteniment dels edificis, així com adaptar-los a les necessitats de confort i estalvi energètic.
Coincidint amb la inauguració, s'ha organitzat una xerrada per explicar quines actuacions han desplegat l'Ajuntament d'Artés i el Consell Comarcal del Bages per fomentar la rehabilitació. Després de la xerrada, una taula informativa ha abordat els aspectes pràctics de la tramitació dels ajuts Next Generation.
L'exposició itinerant «Rehabilitem» arriba a Artés
La mostra explica els beneficis que comporta fer un manteniment dels edificis i adaptar-los a les necessitats de confort i estalvi energètic
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2022 a
les 17:13
Actualitzat el
01 de desembre de 2022 a les
17:29
Et pot interessar
-
Societat
Mor als 103 anys Joaquima March, veïna de les Escodines de Manresa
-
Societat
La PAHC Bages crida a aturar el desnonament del Bloc 9 previst dilluns a Manresa
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
La vaga del tèxtil de Manresa, molt més que un eco de la revolta dels tramvies
-
Societat
Súria obre la convocatòria d'ajuts socials econòmics 2026 per a persones i famílies
-
Societat
Petjades de colors senyalitzen noves rutes saludables pels carrers d'Avinyó
