La sala polivalent de la Biblioteca Municipal Marc de Cardona acull des d'avui dimecres i fins el 4 d'agost l'exposició Menja bé, tu hi guanyes!, una mostra pensada per promoure la bona alimentació i els hàbits de vida saludables entre les més joves.
	
	Amb aquesta exposició, que es pot veure de dilluns a divendres de les 16:00 a les 20:30 hores, l'Ajuntament de Cardona i la biblioteca municipal ofereixen un nou recurs per impulsar la promoció de la salut al municipi. La mostra s'adreça especialment a nens i nenes de 8 a 12 anys i té un format i un llenguatge molt didàctic i entenedor.
	
	L'exposició consta d'una sèrie de plafons que simulen l'ambient domèstic, especialment els espais vinculats a l'alimentació i el lleure i va acompanyada d'un audiovisual on els protagonistes són infants que expliquen els principis d'una alimentació saludable. A més, es complementa amb jocs interactius que permeten reforçar els continguts i els coneixements apresos de manera lúdica.
	
	L'exposició Menja bé, tu hi guanyes! coincidirà amb la celebració de la segona edició de la Jornada SHE de promoció de la salut que organitzarà a finals del mes de juliol a Cardona la Fundació SHE que presideix el Dr. Valentí Fuster.
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
															 - 
													La Biblioteca de l'Ateneu Les Bases acull una taula rodona per reivindicar els «Candels d'avui» Pere Fontanals
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 
Publicat el 06 de juliol de 2011 a les 19:13
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												Sant Fruitós adjudica la redacció del projecte de la tercera fase del carrer del Padró
											 - 
												
												Societat
												Manresa s'adhereix al projecte Ciutats que Cuiden per reforçar l'atenció al final de la vida
											 - 
												
												Societat
												L'Aula d'Adults de Santpedor comença els cursos amb 267 alumnes
											 - 
												
												Societat
												Les Jornades de Salut Mental de la Catalunya Central posaran el focus en la prevenció del suïcidi
											 - 
												
												Societat
												Afectacions al trànsit a la Muralla Sant Domènec, aquest dimecres
											 - 
												
												Societat
												Si aixequeu la vista a Manresa, no us deixeu guiar per l'hora de la Seu
											 
