L'exposició Sex o no sex arriba a Sant Fruitós de Bages on recorrerà els centres de secundària del municipi fins al dia 14 de novembre que s'instal·larà durant tres dies a la sala Nexe-Espai de Cultura.
Sex o no sex és una exposició dirigida a joves d'entre 15 i 18 anys que té la voluntat de ser una eina de reflexió sobre diferents aspectes de la sexualitat. Sex o no sex és una proposta per desenvolupar una acció educativa a l'entorn de la Sida i de la sexualitat en general. L'exposició parla de sexualitat defugint de plantejaments moralistes i promocionant hàbits saludables i de prevenció de riscos.
Els objectius de l'exposició són contribuir a promoure entre adolescents i joves una consciència crítica davant les conductes sexuals de risc. Alhora també es vol facilitar informació i sensibilitzar sobre riscos i conseqüències de les infeccions de transmissió sexual.
L'exposició «Sex o no Sex» arriba als instituts de Sant Fruitós
És una exposició dirigida a joves d'entre 15 i 18 anys que té la voluntat de ser una eina de reflexió sobre diferents aspectes de la sexualitat
Ara a portada
Publicat el 09 de novembre de 2016 a les 22:54
Actualitzat el 09 de novembre de 2016 a les 22:57
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana