Del 15 al 31 de gener l'exposició itinerant Veinàlia, que mostra el recorregut de les associacions de veïns de la ciutat de Manresa, farà estada a l'espai central de l'Oficina Jove del Bages situada a l'equipament municipal Espai Jove Joan Amades (C/ sant Blai, 14).
La mostra es podrà visitar de forma lliure en el seu horari habitual: dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14 h i les tardes de dilluns a divendres de 16 a 19 h.
Quaranta anys després de la creació de les entitats veïnals a la ciutat, la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa i el Pla comunitari dela FAVM ensenyen la tasca que estan realitzant les associacions de veïns i veïnes, concretant algun dels projectes principals de cadascuna d'elles.
El fet d'acollir aquesta exposició a l'Espai Jove Joan Amades es valora com una oportunitat perquè les persones joves que fan ús de l'equipament puguin conèixer el moviment veïnal i saber quina és l'associació de veïns del seu barri.
Posteriorment, Veinàlia visitarà el Casal Cívic Pare Ignasi Puig (barri del Xup) durant el mes de Febrer i l'Associació de veïns dela SagradaFamíliaen el mes de març.
L'exposició «Veinàlia» aterra a l'Espai Jove Joan Amades
Societat
Es podrà visitar del 15 al 31 de gener en l'horari habitual de l’equipament
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
12 de gener de 2018 a
les 19:14
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
