Del 15 al 31 de gener l'exposició itinerant Veinàlia, que mostra el recorregut de les associacions de veïns de la ciutat de Manresa, farà estada a l'espai central de l'Oficina Jove del Bages situada a l'equipament municipal Espai Jove Joan Amades (C/ sant Blai, 14).
La mostra es podrà visitar de forma lliure en el seu horari habitual: dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14 h i les tardes de dilluns a divendres de 16 a 19 h.
Quaranta anys després de la creació de les entitats veïnals a la ciutat, la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa i el Pla comunitari dela FAVM ensenyen la tasca que estan realitzant les associacions de veïns i veïnes, concretant algun dels projectes principals de cadascuna d'elles.
El fet d'acollir aquesta exposició a l'Espai Jove Joan Amades es valora com una oportunitat perquè les persones joves que fan ús de l'equipament puguin conèixer el moviment veïnal i saber quina és l'associació de veïns del seu barri.
Posteriorment, Veinàlia visitarà el Casal Cívic Pare Ignasi Puig (barri del Xup) durant el mes de Febrer i l'Associació de veïns dela SagradaFamíliaen el mes de març.
L'exposició «Veinàlia» aterra a l'Espai Jove Joan Amades
Es podrà visitar del 15 al 31 de gener en l'horari habitual de l’equipament
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de gener de 2018 a
les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
Manresa trasllada al Palau Firal la gestió de cites per al procés de regularització
-
Societat
Intel·ligència artificial contra el càncer: el premiat treball de recerca de la manresana Bruna Basas
-
Societat
Talls de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou pel muntatge de torres elèctriques
-
Societat
La Plataforma del desdoblament de la C-55 valora el pas endavant de l'estudi entre Manresa i Castellbell
-
Societat
UManresa publica un manual amb 43 tècniques per recrear lesions en simulació clínica
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Rubió i Ors per obres al clavegueram
