L'hospital de Sant Andreu de Manresa ja té una capacitat per acollir fins a 84 persones malaltes de Covid-19 a les seves instal·lacions i podria arribar fins a les 120 en cas de ser necessari, sempre reservant 32 llits per a pacients que es trobin ingressats per altres motius. Aquests llits es troben a la única unitat assistencial aïllada de la resta, que és a la tercera planta de l'Hospital.
L'equipament s'ha anat adaptant i ampliant segons les necessitats de cada moment. En una primera fase es va posar en marxa una unitat d'aïllament per a pacients Covid-19, amb 14 llits a la segona planta. Posteriorment es va ampliar aquesta unitat amb 13 llits més que sumaven un total de 27 a la segona planta. En una tercera fase es va ampliar aquesta unitat amb 17 llits més fins arribar a un total de 44 a la segona planta.
En una quarta fase es va crear un espai reservat només per a pacients que són sospita de coronavirus a la primera planta, amb 8 llits. En l'actual i cinquena fase, l'hospital de Sant Andreu crea una nova unitat d'aïllament a la quarta planta, amb 32 llits nous. En total, actualment hi ha 84 llits per a pacients Covid-19 (confirmats o sospitosos).
L'Hospital de Sant Andreu té capacitat per atendre, aproximadament 120 pacients amb perfil Covid-19.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90010[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89994[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90008[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89980[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89995[/noticiadiari]
L'hospital de Sant Andreu amplia la seva capacitat d'aïllament fins als 84 llits i podria arribar als 120
L'equipament viu ja la seva cinquena fase d'ampliació per acollir malalts de coronavirus
ARA A PORTADA
-
El Comitè 8-M de Manresa assumeix l'acció del 8-M i carrega contra Junts i l'extrema dreta Pere Fontanals
-
-
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Fiscalia demana l'arxiu de la causa contra l'exregidor de la CUP de Santpedor Aniol Vila Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
11 d’abril de 2020 a
les 21:02
Actualitzat el
11 d’abril de 2020 a les
23:31
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS Catalunya Central valida una eina per millorar l'atenció a l'infart
-
Societat
Afectacions de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou de Manresa per treballs de pavimentació
-
Societat
Jornada de portes obertes per a futurs residents a l'Hospital Sant Joan de Déu
-
Societat
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès
-
Societat
Manresa i el Bages uniran forces per la visibilitat trans* amb un programa ple d'actes
-
Societat
El Casal de la Gent Gran de Castellbell estrena millores al bar i un accés adaptat
