L'hospital de Sant Andreu de Manresa, que acull els pacients amb Covid-19 amb més edat i més vulnerables, ha registrat una nova defunció en les darreres 24 hores i ja porta tres dies seguits amb persones que moren en les seves unitats d'aïllament, 14 en total des del 15 d'octubre.
Actualment hi ha 74 pacients ingressats en les unitats d'aïllament o en habitacions que han estat aïllades i ja porta tres dies amb les unitats d'aïllament estables (67) plenes. Des de diumenge s'ha negativitzat un pacient i ha estat traslladat a planta, però han entrat tres pacients procedents de l'hospital Sant Joan de Déu i un més de l'hospital Sant Bernabé de Berga.
[plantillacoronavirus]
L'hospital de Sant Andreu porta tres dies seguits amb defuncions de pacients amb coronavirus
Aquest dilluns hi ha 74 persones ingressades en unitats d'aïllament, 7 més de les places convencionals del centre
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2020 a
les 20:19
Et pot interessar
-
Societat
El CAE obre inscripcions per als casals d'estiu amb propostes per a totes les edats
-
Societat
Les matemàtiques es converteixen en guia turística a Manresa de la mà de la comunitat educativa
-
Societat
La PAHC Bages exigeix retirar el nou protocol municipal per a desnonaments a Manresa
-
Societat
Santpedor obre la convocatòria per accedir a un habitatge municipal de lloguer
-
Societat
Manresa reflexionarà sobre l'impacte de les pantalles en una trobada interreligiosa
-
Societat
Aigües de Manresa talla un carril del carrer Poeta Mistral per reparar una avaria
