Els hospitals de Manresa gestionats per la Fundació Althaia, Sant Joan de Déu, Centre Hospitalari i Clínica Sant Josep, han gestionat 36 altes hospitalàries aquest dissabte entre els pacients que han estat ingressats per coronavirus, i els tres centres ja registren un total de 261 persones que han superat la malaltia.
En aquests moments, els hospitals d'Althaia tenen ingressades 253 persones que han donat positiu en el test per coronavirus, 25 menys que divendres al vespre, i no ha registrat cap defunció, de manera que el número de morts en aquests tres hospitals es manté en els 80 de divendres. El fet que no hagin registrat cap defunció no significa, necessàriament, que no se n'hagi produït cap, sinó que no s'han computat i s'acumulin a les defuncions de diumenge.
Dues morts per coronavirus a l'hospital de Sant Andreu
A la unitat d'aïllament de l'hospital de Sant Andreu hi ha aquest divendres 26 persones ingressades que són considerades casos de Covid-19 per la simptomatologia clara que presenten (alguns són positius confirmats i d'altres estan pendents de realitzar el test o de rebre el resultat). Durant aquest dissabte han mort dos pacients d'aquesta unitat, tots dos confirmats com a casos de coronavirus.
Aquestes són les dues primeres defuncions d'aquest hospital amb confirmació de coronavirus, tot i que n'ha registrat durant la setmana amb simptomatologia compatible amb la malaltia. Així, doncs, entre els quatre hospitals de la ciutat, ja hi ha 82 difunts registrats des de l'inici de la pandèmia.
Hi ha 23 treballadors de l'hospital de Sant Andreu que han donat positiu de Covid-19 i que es mantenen a casa, i 16 més que també estan a casa de manera preventiva pendents de realitzar al test o de rebre resultats.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90010[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89994[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90008[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89980[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89995[/noticiadiari]
L'hospital de Sant Andreu registra 2 morts per coronavirus aquest dissabte i la suma total a Manresa puja a 82
Sant Joan de Déu, Centre Hospitalari i Clínica Sant Josep no computen cap defunció per la malaltia en les últimes 24 hores
ARA A PORTADA
-
El govern de Manresa proposa ubicar el nou pavelló al pàrquing de terra del Nou Congost Pere Fontanals
-
Junts i Avenç volen forçar el govern de Manresa a posicionar-se sobre el futur pavelló Pere Fontanals
-
-
Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia als Trullols de Manresa Redacció
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 d’abril de 2020 a
les 20:08
Actualitzat el
04 d’abril de 2020 a les
23:58
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
La veu gitana ressona a l'Ajuntament de Manresa en el 8 d'abril
