Els hospitals de Manresa gestionats per la Fundació Althaia, Sant Joan de Déu, Centre Hospitalari i Clínica Sant Josep, han gestionat 36 altes hospitalàries aquest dissabte entre els pacients que han estat ingressats per coronavirus, i els tres centres ja registren un total de 261 persones que han superat la malaltia.
En aquests moments, els hospitals d'Althaia tenen ingressades 253 persones que han donat positiu en el test per coronavirus, 25 menys que divendres al vespre, i no ha registrat cap defunció, de manera que el número de morts en aquests tres hospitals es manté en els 80 de divendres. El fet que no hagin registrat cap defunció no significa, necessàriament, que no se n'hagi produït cap, sinó que no s'han computat i s'acumulin a les defuncions de diumenge.
Dues morts per coronavirus a l'hospital de Sant Andreu
A la unitat d'aïllament de l'hospital de Sant Andreu hi ha aquest divendres 26 persones ingressades que són considerades casos de Covid-19 per la simptomatologia clara que presenten (alguns són positius confirmats i d'altres estan pendents de realitzar el test o de rebre el resultat). Durant aquest dissabte han mort dos pacients d'aquesta unitat, tots dos confirmats com a casos de coronavirus.
Aquestes són les dues primeres defuncions d'aquest hospital amb confirmació de coronavirus, tot i que n'ha registrat durant la setmana amb simptomatologia compatible amb la malaltia. Així, doncs, entre els quatre hospitals de la ciutat, ja hi ha 82 difunts registrats des de l'inici de la pandèmia.
Hi ha 23 treballadors de l'hospital de Sant Andreu que han donat positiu de Covid-19 i que es mantenen a casa, i 16 més que també estan a casa de manera preventiva pendents de realitzar al test o de rebre resultats.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90010[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89994[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90008[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89980[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89995[/noticiadiari]
L'hospital de Sant Andreu registra 2 morts per coronavirus aquest dissabte i la suma total a Manresa puja a 82
Sant Joan de Déu, Centre Hospitalari i Clínica Sant Josep no computen cap defunció per la malaltia en les últimes 24 hores
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 d’abril de 2020 a
les 20:08
Actualitzat el
04 d’abril de 2020 a les
23:58
Et pot interessar
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
-
Societat
Treballs de senyalització pel nou sentit viari a la carretera de Santpedor cap al Parc de l'Agulla
