La Fiscalia demana una condemna de 6 anys de presó contra un individu que serà jutjat el proper dilluns a l'Audiència Provincial de Barcelona per un presumpte delicte de lesions que va protagonitzar a Manresa l'11 d'agost de 2022, amb l'agreujant de ser multireincident i condemnat anteriorment amb sentència ferma en, com a poc, tres delictes més contra la integritat física de les persones, concretament als jutjats d'Arenys de Mar, de Múrcia i de Lleida.
Els fets que es jutjaran dilluns van passar a la terrassa d'un bar de Manresa, on l'acusat va tenir una discussió amb una persona. Inicialment va marxar, però va tornar-hi poc després amb dos pals amb els que va començar a colpejar-lo al cap.
Tot i que les ferides només van afectar-li el cuir cabellut, i es van poder curar amb punts de sutura i repòs, la Fiscalia aplica l'agreujant de multireincident a l'acusat per elevar la seva petició fins als 6 anys de presó i una indemnització de 330 euros a favor de la víctima.
No obstant això, el ministeri proposa la substitució de la condemna de presó per una expulsió del territori estatal amb la prohibició de tornar-hi a entrar durant 10 anys, i a l'abonament dels costos processals.
[naciomanresa]
Li demanen 6 anys de presó per ser multireincident en delictes de lesions
Societat
L'última agressió que va protagonitzar va ser a la terrassa d'un bar de Manresa l'agost de 2022, però n'acumulava, com a poc, tres més
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
-
Esports La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
11 de gener de 2024 a
les 19:35
Actualitzat el
11 de gener de 2024 a les
19:40
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
-
Societat
Aigües de Manresa assumeix la gestió del servei d'aigua de Talamanca
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
