La Policia Local de Manresa ha retirat un vehicle al dipòsit municipal després que el seu conductor hagi donat positiu d'alcohol i els agents hagin comprovat que conduïa sense assegurança.
Els fets han passat aquest dilluns a 2/4 d'1 de la matinada a la carretera de Vic, davant del número 5, quan els agents han vist un vehicle que cometia una infracció dinàmica i quan l'han aturat han vist que el seu conductor, un veí de Santa Coloma de Gramenet de 46 anys, mostrava símptomes d'anar begut.
Quan li han fet el test ha donat una taxa de 0,77 mg/l en aire espirat, motiu pel qual li han obert diligències penals. Com que tampoc no duia assegurança, el cotxe ha quedat immobilitzat.
Li retiren el cotxe per conduir begut i sense assegurança per Manresa
Societat
La Policia Local l'ha aturat aquesta mitjanit de diumenge a dilluns a la carretera de Vic
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
Publicat el
01 d’abril de 2024 a
les 11:15
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
