L'incendi d'un vehicle a la C-55 a l'altura de la depuradora de Manresa (punt quilomètric 25) poc abans de les 7 de la tarda d'aquest dimarts ha obligat a tallar la via en els dos sentits de la marxa segons ha informat el Servei Català de Trànsit, i ha provocat retencions de 5 quilòmetres tant direcció Manresa com en sentit Barcelona durant més de 40 minuts.
L'incident ha portat a aixecar les barreres del peatge de la C-16 entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet, tot i que els vehicles que s'han trobat a la retenció no han pogut donar la volta per culpa de la tanca que separa els dos sentits de la marxa.
L'incendi d'un cotxe als Comtals obliga a tallar la C-55 en tots dos sentits
L'incident ha provocat fins a cinc quilòmetres de cues durant més de 40 minuts

- El turisme incendiat a la C-55 -
- No+MC55
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 29 d’octubre de 2019 a les 19:23
Actualitzat el 29 d’octubre de 2019 a les 19:43
Et pot interessar
-
Societat La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls
-
Societat Afectacions al trànsit per les obres al pont de Sant Francesc, aquest dijous
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional