En la línia diversos de estudis que incideixen en el creixement de la taxa de suïcidis entre els ciutadans dels estats membres de la Unió Europea que va arribar fins a un 7% el passat 2008 i que no ha parat de créixer des que va esclatar la crisi, el Bages no viu aliè a aquesta realitat i des de dijous passat ha registrat quatre suïcidis i dos intents que no van assolir el seu objectiu.
El fet que el Bages hagi registrat un total de quatre suïcidis des de dijous passat i, al menys que hagi transcendit internament entre els mitjans, dos intents més que no van reeixir, fa que les xifres passin d’anècdota a diagnosi. Oimés en un moment en què després de 3 anys de crisi no es vegin encara senyals clars de recuperació. Aquests quatre difunts signifiquen un 15,4% de tots els finats de la comarca en la darrera setmana.
L'increment de suïcidis a Europa també afecta el Bages
En la darrera setmana quatre persones s'han suïcidat i dues més ho han intentat a la comarca
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 15 de setembre de 2011 a les 14:28
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous