Fins aquest dilluns, l'alumnat d'alemany de 3r i 4t d'ESO de l'Institut d'Auro de Santpedor ha rebut durant una setmana dinou estudiants de la Gymnasium München Nord, un institut de la ciutat alemanya de Munic.
Durant la setmana han assistit a algunes classes, han fet excursions pel poble i l'entorn de Santpedor i també sortides culturals a Barcelona, Sitges i Manresa, i durant el cap de setmana han conviscut amb els seus companys i companyes i les seves famílies.
La directora de l'Institut, Lluïsa Peralba, defensa aquest tipus d'intercanvi, ja que es tracta d'una experiència que "permet a l'alumnat millorar el seu nivell de llengua estrangera i treballar la competència intercultural i multilingüe". Des de la regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Santpedor, Mireia Vall valora l'esforç logístic que fa l'Institut per rebre i acollir l'alumnat en l'horari de classes i de programar activitats extracurriculars. Considera que els intercanvis culturals "són una oportunitat molt enriquidora per als joves, i alhora per realçar i donar a conèixer el patrimoni de Santpedor i del nostre país".
Enguany és el vuitè any que l'institut d'Auro participa en un intercanvi amb Alemanya, però és el primer que ho fa amb aquest institut, ja que fins ara feien l'intercanvi a Bremen.
L'Institut d'Auro de Santpedor rep dinou estudiants d'Alemanya en el marc d'un intercanvi cultural
Societat
És el vuitè any que l'institut participa en un intercanvi amb Alemanya, però el primer que ho fa amb un institut de Munic
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
23 d’octubre de 2023 a
les 20:35
Actualitzat el
23 d’octubre de 2023 a les
20:42
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reclama una solució al canvi de sentit de la carretera de Santpedor de Manresa
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
