Aquest dissabte al matí Boscat acompanyarà les famílies de l'Institut-Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara a visitar el bosc cremat per l'incendi del passat juliol, en el marc de la seva Festa Major.
L'acte s'iniciarà a 3/4 de 9 del matí, sortint de l'Institut Escola i entrant al bosc pel camí de Casanova. Els tècnics explicaran els passos que se seguiran per recuperar el territori cremat, parlaran de les causes i de com evitar o minimitzar el risc d'incendi. L'acció acabarà amb una acció conjunta per a contribuir a recuperar l'entorn natural.
Cap a les 11 del matí, l'Institut-Escola presentarà tots els treballs que han fet els infants i joves del centre educatiu al voltant de l'incendi, anomenat Refent Camins, propostes que segur que han ajudat a entendre i superar l'impacte del desastre natural que van viure en primera persona.
Van ser 1.455ha arrasades pel foc. La gran majoria dels espais naturals cremats pertanyen a propietaris de l'associació Valls del Montcau, membre de Boscat. L'associació, amb la Diputació de Barcelona, impulsen un projecte de restauració de la zona afectada per l'incendi.
L'Institut-Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara visitarà el bosc cremat l'estiu passat
Ho farà acompanyat de membres de l'associació de propietaris forestals Boscat
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de febrer de 2023 a
les 21:01
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
-
Societat
Un espai a Manresa que frena l'oblit: el programa que reforça la memòria i dona temps
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de reparació del paviment
-
Societat
Dilluns començaran les obres d'ampliació d'un tram de la vorera a l'avinguda de les Bases
