L'associació Little Stars de la Catalunya Central ha impulsat la creació del segon espai Arbre dels records de la comarca a Sant Salvador de Guardiola, com a iniciativa presentada des de l'Associació de Veïns del Calvet amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola.
L'espai de l'Arbre dels records consisteix en un espai de record dels nadons que van morir en l'etapa gestacional o al cap de pocs dies de néixer. En aquest espai hi haurà un ametller, una placa commemorativa i bancs per a que les famílies que ho desitgin tinguin un espai per plorar, reflexionar, etc.
La presentació es durà a terme el proper divendres 1 de novembre, dia de Tots Sants, a les 11 hores al Cementiri Municipal de Sant Salvador de Guardiola, en una petita zona en la qual es durà a terme la descoberta d'una placa i una enlairada de globus.
A la presentació d'aquest segon Arbre dels records, comptarà amb la presència d'Alba Calderer Armengou, llevadora del CAP de Sant Salvador de Guardiola i del CAP del Casc Antic de Manresa, professora de la Universitat Internacional de Catalunya i també està doctorant en Dol Perinatal; Joan Hurtado Milian, president de l'Associació de Veïns del Calvet, i Marc Solanelles Campà, cofundador de l'Associació Little Stars de la
Catalunya Central.
Little Stars inaugurarà el seu segon Arbre dels records a Sant Salvador de Guardiola
L'associació està orientada a donar suport a famílies que han patit la mort d'un nadó en l'etapa gestacional o neonatal
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2019 a
les 22:50
Actualitzat el
29 d’octubre de 2019 a les
22:59
Et pot interessar
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
El Grup de Diàleg Interreligiós condemna l'agressió racista a un grup de dones musulmanes
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
