El titular del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa ha decretat aquest dimecres la llibertat amb càrrecs d'un home de 27 anys que va ser detingut per agents dels Mossos d'Esquadra el passat dimarts acusat de dos robatoris amb intimidació en supermercats de Manresa a principis d'any.
El passat 7 de gener pels volts de les 2 del migdia, tal i com va informar NacióManresa, un home va entrar al Caprabo del carrer Pompeu Fabra, va intimidar amb un ganivet la caixera i es va endur els diners de la caixa enregistradora.
Dos dies després, el 9 de gener, pels volts de les 8 del vespre en un supermercat Consum del carrer Saclosa un home va entrar, va intimidar amb un ganivet al responsable de la caixa i va sostreure'n els diners.
Els Mossos van obrir una investigació i van esbrinar que l'autor dels dos robatoris amb intimidació era la mateixa persona. Després de completar la investigació, el passat 31 de gener, agents van detenir el presumpte autor a Manresa.
Aquest dimecres, el detingut ha passat a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Manresa que n'ha decretat la seva llibertat amb càrrecs.
[noticia]107247[/noticia]
Llibertat amb càrrecs després de robar en dos supermercats de Manresa a punta de ganivet
Els atracaments van tenir lloc al Caprabo del carrer Pompeu Fabra i al Consum del carrer Saclosa els dies 7 i 9 de gener
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 02 de febrer de 2023 a les 16:17
Et pot interessar
-
Societat La prevenció centrarà el 7è Congrés sobre Alteracions de Conducta organitzat per Ampans i Althaia
-
Societat Manresa il·luminarà de lila l'Ajuntament per commemorar el Dia de la Mort Perinatal
-
Societat L'Ajuntament de Manresa farà un tractament herbicida al cementiri
-
Societat Educació analitza amb l'Ajuntament de Sant Fruitós les necessitats dels centres educatius locals
-
Societat Sant Fruitós de Bages digitalitza els padrons d'habitants per preservar-los i facilitar-ne la consulta
-
Societat Cinc bagencs demostraran que la jubilació pot ser un nou començament amb Projectes +65