Si al matí els protagonistes han estat els nens, durant tot el dia ho seran els llibres i les roses. Isabel Cayuela, de la parada de roses d'ARANS, explicava que han comprat unes 20.000 roses que han repartit en una vintena de parades i que les vermelles continuen sent les que tenen més sortida.
A les parades de llibres, durant la jornada d'aquest matí els més demanats eren els dos volums de la sèrie 'Millennium' de Stieg Larsson i 'Els homes que no estimaven les dones, entre d'altres. Entre els autors locals s'ha fet un bon lloc 'La flor de l'esperança' de Josep Maria Ballarín. Alguns ciutadans també tenien a les mans el llibre sobre l'entrenador del Barça, Josep Guardiola.
Durant tot el matí, al pati del Kursaal, s'han fet cinc passis de l'espectacle 'Afina Serafina' als quals han assistit més de 1.200 nens de les escoles Pare Algué, Renaixença, Sant Ignasi, Oms i de Prat, Ave Maria i Joviat.
ARA A PORTADA
-
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre) Pere Fontanals
-
-
Gran actuació dels atletes bagencs a la primera jornada del Campionat de Catalunya absolut Pere Fontanals
Publicat el 23 d’abril de 2009 a les 15:36
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat Creix la natalitat al Bages, però s'enfonsa al Moianès
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages