L'Oficina de Turisme comença la nova temporada de visites guiades

El nou cicle de visites guiades comença dissabte a les 11 del matí

Publicat el 21 de gener de 2011 a les 16:54

Imatge d'arxiu de les visites guiades de l'OTM. Foto: AjM

L'Oficina de Turisme de Manresa comença aquest dissabte, 22 de gener, el nou cicle de visites guiades amb la visita "Descoberta de Manresa". La visita començarà a les 11 del matí, i consistirà en un recorregut panoràmic pels espais més emblemàtics de la ciutat. A més, al tractar-se de la primera visita de l'any, s'oferirà una xocolatada al claustre del Museu Comarcal, punt d'inici del recorregut.

El cicle continuarà el mes de febrer amb visites al modernisme i amb l'estrena d'una nova proposta que s'emmarca dins el context de les Festes de la Llum. Es tracta de la visita "El miracle de la Llum. Viatge a la Manresa del 1345", on es visitaran els espais més rellevants de l'època medieval i on, a més, es pujarà a la Torre de Sobrerroca i a la Torre de l'Alberg del Carme, des d'on es tenen unes excepcionals visites tant de l'entramat medieval de la ciutat com de la Manresa actual.

Pel que fa al mes de març, s'han programat dos itineraris més, un de descoberta i un recorregut per la Manresa ignasiana. A més, com a principal novetat, també al març el Museu Comarcal estrenarà una nova visita teatralitzada que s'oferirà cada diumenge al migdia.

Com en campanyes anteriors, les visites guiades compten amb la col·laboració de la Unió de Botiguers i Comerciants de Manresa, que fa un obsequi als visitants, i amb el Gremi d'Hoteleria i Turisme del Bages, que ofereix un descompte en restaurants.