La botiga d'electrodomèstics Lowing de Manresa ha donat a la Fundació del Convent de Santa Clara les neveres, rentadores i microones per als tres darrers pisos que ha llogat la fundació i que així les famílies puguin gaudir del benestar que es mereixen.
L'acte de presentació s'ha fet aquest dilluns al mateix comerç amb Sor Lucía Caram i Jordi Martínez, gener de l'empresa, just a les portes d'una nova edició del Black Friday.
En l'acte de lliurament, Sor Lucía ha explicat que Lowing, des de la seva obertura, al novembre del 2013, fa set anys, no ha deixat d'ajudar a la fundació en el seu programa d'habitatge, que compta amb 27 pisos, en la majoria dels quals Lowing ha aportat electrodomèstics.
"No es una novetat que Lowing ens ajudi a ajudar, però es una bona noticia que després de tants anys, malgrat les dificultats i la suma d'habitatges, mai no hem trobat un no del Jordi Martínez. A més, ell mateix s'ha cuidat moltes vegades de buscar complicitats amb altres empreses per ajudar a la Fundació", ha afirmat Caram.
Per la seva banda, Jordi Martínez ha agraït a la Fundació del Convent de Santa Clara la feina que fa a la ciutat a favor de les persones i ha volgut renovar "el compromís de Lowing amb els manresans i manresanes i amb les persones que avui pateixen més a causa de la crisis provocada per la Covid".
Lowing dona els electrodomèstics per als tres nous pisos de la Fundació del Convent de Santa Clara
La botiga i la fundació han fet la presentació de la donació aquest dilluns
ARA A PORTADA
-
Xavier Mas Craviotto publica «Animals inexpressius»: «A mi el que m'interessa és portar la llengua a l'extrem» Pere Fontanals
-
-
La primera Cursa Antiracista de Manresa omple els carrers amb un clam per la convivència Pere Fontanals
-
Viladordis emociona amb el primer Escape Town: un joc per descobrir la memòria del barri Pere Fontanals
Publicat el 23 de novembre de 2020 a les 20:35
Actualitzat el 23 de novembre de 2020 a les 20:38
Et pot interessar
-
Societat Manresa donarà veu a les professionals de les escoles bressol amb la jornada «De mestres a mestres»
-
Societat Els canvis de recorreguts del bus urbà per la transformació del Guimerà arribaran dilluns
-
Societat Talls de trànsit a Manresa dissabte per la primera Cursa Antiracista
-
Societat Tall de trànsit al carrer Pujada del Castell, dissabte al matí
-
Societat Santpedor amplia el suport a famílies amb infants i joves amb el nou Servei d'Intervenció Socioeducativa
-
Societat La Catalunya Central inicia la segona fase de vacunació de tardor amb cita i sense cita prèvia