La botiga d'electrodomèstics Lowing de Manresa ha donat a la Fundació del Convent de Santa Clara les neveres, rentadores i microones per als tres darrers pisos que ha llogat la fundació i que així les famílies puguin gaudir del benestar que es mereixen.
L'acte de presentació s'ha fet aquest dilluns al mateix comerç amb Sor Lucía Caram i Jordi Martínez, gener de l'empresa, just a les portes d'una nova edició del Black Friday.
En l'acte de lliurament, Sor Lucía ha explicat que Lowing, des de la seva obertura, al novembre del 2013, fa set anys, no ha deixat d'ajudar a la fundació en el seu programa d'habitatge, que compta amb 27 pisos, en la majoria dels quals Lowing ha aportat electrodomèstics.
"No es una novetat que Lowing ens ajudi a ajudar, però es una bona noticia que després de tants anys, malgrat les dificultats i la suma d'habitatges, mai no hem trobat un no del Jordi Martínez. A més, ell mateix s'ha cuidat moltes vegades de buscar complicitats amb altres empreses per ajudar a la Fundació", ha afirmat Caram.
Per la seva banda, Jordi Martínez ha agraït a la Fundació del Convent de Santa Clara la feina que fa a la ciutat a favor de les persones i ha volgut renovar "el compromís de Lowing amb els manresans i manresanes i amb les persones que avui pateixen més a causa de la crisis provocada per la Covid".
Lowing dona els electrodomèstics per als tres nous pisos de la Fundació del Convent de Santa Clara
Societat
La botiga i la fundació han fet la presentació de la donació aquest dilluns
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
23 de novembre de 2020 a
les 20:35
Actualitzat el
23 de novembre de 2020 a les
20:38
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
Moià estrena dimecres els contenidors tancats per duplicar el percentatge de reciclatge
-
Societat
La Masoveria Urbana de Manresa condiciona 24 habitatges en una dècada i ofereix llar a 80 persones
