Les instal·lacions de l'Escola Agrària de Manresa (situades a la FUB) acolliran, aquest dijous 15 de desembre, de dos quarts de deu del matí i fins les tres de la tarda, la jornada tècnica anomenada "Incendis forestals i percepció social: la comunicació com a eina de gestió de risc", organitzada pel Centre Tecnològic Forestal de Catalunya.
La jornada, que comptarà amb diverses conferències i xerrades té com a objectiu debatre els reptes actuals i futurs de la comunicació del risc, i fer-ho a partir de diverses experiències i lliçons apreses d'iniciatives sobre el terreny amb ajuntaments, propietaris forestals, veïns d'urbanitzacions, turistes i usuaris del medi natural en general i mitjans de comunicació.
Durant l'acte es presentaran els resultats del projecte europeu eFIRECOM que inclou eines de comunicació del risc dirigides a escolars, comunicadors i periodistes i àrees d'urbanitzacions.
L'acte, obert a tothom, va adreçat, sobretot, a gestors del territori, d'ens locals, divulgadors i comunicadors, i en conjunt a totes les persones i professionals interessades en la gestió del risc dels incendis forestals.
Manresa acollirà una jornada sobre la gestió del risc dels incendis forestals
Societat
Està organitzada pel Centre Tecnològic Forestal de Catalunya i tindrà lloc aquest dijous a les estances de l'Escola Agrària de Manresa (FUB)
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
13 de desembre de 2016 a
les 10:11
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
