L'Ajuntament de Manresa ha començat a instal·lar càmeres de videovigilància en diversos punts per lluitar contra els problemes de seguretat que pateix la ciutat i que s'han agreujat des de l'estiu. De moment, se n'han instal·lat sis de les dotze que l'Ajuntament preveu posar aquest any (a la plaça Gispert, passeig de la República, plaça Sant Domènec, plaça dels Infants, plaça dels Drets i plaça Sant Ignasi).
La ubicació de les càmeres correspon als punts on s'hi han detectat més conflictes, o bé que es consideren estratègics pel que fa entrades, sortides o concentració de gent. Les càmeres estaran senyalitzades a la via pública i el seu centre de control estarà situat a la sala de Coordinació Operativa de la Policia Local de Manresa.
El regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Manresa, Joan Calmet, ha mostrat la seva satisfacció per la posada en marxa d'una iniciativa que té la voluntat "de millorar la percepció de seguretat de la ciutadania i que tingui un efecte dissuasiu dels delictes i de l'incivisme" i ha afegit que la instal·lació de càmeres "està funcionant molt bé a altres poblacions del país que l'han implementat".
Manresa comença a instal·lar càmeres de videovigilància per lluitar contra la inseguretat a la ciutat
Se n'han posat sis de les dotze que l'Ajuntament preveu col·locar aquest any
Ara a portada
Publicat el 12 de novembre de 2021 a les 20:16
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay