Els dies 7 i 8 de setembre una delegació de l'Ajuntament de Manresa participa en les jornades de Transferències Urbanes organitzades pel punt nacional d'Urbact Espanya a Madrid, com a part del període d'intercanvi de coneixement de les ciutats participants a les xarxes d'aquest programa europeu. El regidor d'Hisenda i Presidència, Valentí Junyent, participa en una de les taules rodones sobre Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada.
L'objectiu de les jornades, organitzades pel Punt Nacional d'Urbact i l'Ajuntament de Madrid és el d'intercanviar experiències, potenciar el diàleg multinivell, treballar en xarxa i transferir coneixement a altres ciutats, no tan sols entre els participants a les diferents xarxes de transferència sinó també obert a altres ciutats vinculades a Urbact. La delegació de Manresa ha exposat el projecte de La Canal en una de les ponències i està formada per Valentí Junyent, regidor d'Hisenda i Presidència, Sònia Puyol, tècnica de Relacions Internacionals i Jordi Jet Serra, coordinador del grup local Urbact Re-grow City (2019-2021).
El passat mes de juny, Manresa va finalitzar la participació en la xarxa Urbact Re-grow City que ha permès, entre d'altres, engegar l'espai comunitari de La Canal al Centre Històric de Manresa. Actualment, Manresa forma part també de la xarxa Urbact Global Goals for Cities que dona suport a la implementació de l'agenda 2030 a escala local.
Manresa participa en la jornada de Transferències Urbanes d'Urbact a Madrid
Valentí Junyent participa en una de les taules rodones sobre "Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada"
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2021 a les 23:49
Actualitzat el 07 de setembre de 2021 a les 23:55
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics