Els dies 7 i 8 de setembre una delegació de l'Ajuntament de Manresa participa en les jornades de Transferències Urbanes organitzades pel punt nacional d'Urbact Espanya a Madrid, com a part del període d'intercanvi de coneixement de les ciutats participants a les xarxes d'aquest programa europeu. El regidor d'Hisenda i Presidència, Valentí Junyent, participa en una de les taules rodones sobre Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada.
L'objectiu de les jornades, organitzades pel Punt Nacional d'Urbact i l'Ajuntament de Madrid és el d'intercanviar experiències, potenciar el diàleg multinivell, treballar en xarxa i transferir coneixement a altres ciutats, no tan sols entre els participants a les diferents xarxes de transferència sinó també obert a altres ciutats vinculades a Urbact. La delegació de Manresa ha exposat el projecte de La Canal en una de les ponències i està formada per Valentí Junyent, regidor d'Hisenda i Presidència, Sònia Puyol, tècnica de Relacions Internacionals i Jordi Jet Serra, coordinador del grup local Urbact Re-grow City (2019-2021).
El passat mes de juny, Manresa va finalitzar la participació en la xarxa Urbact Re-grow City que ha permès, entre d'altres, engegar l'espai comunitari de La Canal al Centre Històric de Manresa. Actualment, Manresa forma part també de la xarxa Urbact Global Goals for Cities que dona suport a la implementació de l'agenda 2030 a escala local.
Manresa participa en la jornada de Transferències Urbanes d'Urbact a Madrid
Societat
Valentí Junyent participa en una de les taules rodones sobre "Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada"
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
07 de setembre de 2021 a
les 23:49
Actualitzat el
07 de setembre de 2021 a les
23:55
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
