Manresa tenia 77.452 habitants a 1 de gener de 2022, segons l'aprovació del dictamen que ha tingut aquest dijous durant el ple de l'Ajuntament de Manresa. Aquesta quantitat significa 779 habitants menys que l'1 de gener de 2021.
El descens es deu a un creixement vegetatiu negatiu amb 144 defuncions més que naixements i, sobretot, a la tasca del servei tècnic municipal d'actualització del padró, que ha permès realitzar baixes per inclusió indeguda i duplicitats. Aquesta actualització es nota, sobretot, si es té en compte que el saldo de migracions va ser positiu en 650. O sigui, que van arribar de fora de Manresa 650 persones més que les que van anar a viure a una altra ciutat.
Tot i el decreixement general, Manresa es manté amb escreix per sobre dels 75.000 habitants, motiu pel qual continua tenint la consideració de gran ciutat.
Manresa perd 779 habitants durant el darrer any
Societat
La pèrdua es deu, sobretot, a la tasca del servei tècnic municipal d'actualització del padró
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
22 d’abril de 2022 a
les 21:41
Actualitzat el
22 d’abril de 2022 a les
21:50
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
