Manresa perd Marcel·lí Llobet

Regidor de Cultura durant l’alcaldia de Juli Sanclimens, Llobet també va ser president de l’Agrupació Cultural del Bages. Ha mort als 79 anys

Publicat el 07 d’agost de 2009 a les 21:12
El que va ser regidor per CiU durant dotze anys (1983-95) i president de l’Agrupació Cultural del Bages, Marcel·lí Llobet Corominas, ha mort avui, divendres, als 79 anys després d’una llarga malaltia.

Marcel·lí Llobet participà en la fundació de Convergència Democràtica de Catalunya a Manresa i va ser regidor de Cultura a l’Ajuntament de la ciutat durant el mandat de l’alcalde Sanclimens després de ser-ho la primera legislatura com a regidor a l’oposició. A banda de les activitats i accions culturals que va promoure des de la regidoria, també va ser president de l’Agrupació Cultural del Bages durant sis anys.

En la vesant empresarial, Marcel·lí Llobet fundà la Llibreria Símbol i participà des de l’inici en la fundació de l’Escola Flama.