Nou pas endavant als hospitals de Manresa pel que fa a la reducció de pacients ingressats amb coronavirus. Després que dimecres Sant Joan de Déu incrementés en 4 nous pacients el nombre d'ingressats, aquest dijous ha donat dues altes hospitalàries i dos pacients més han donat negatiu en el test, tot i que continuen ingressats. A l'hospital de Sant Andreu un pacient ha rebut l'alta definitiva, i un segon pacient ha donat negatiu, tot i que continua ingressat. En total hi ha 10 persones ingressades amb coronavirus als hospitals de Manresa.
Per una altra banda, hi ha 4 professionals de l'hospital de Sant Andreu en aïllament domiciliari pendents de resultats de les proves per coronavirus.
[noticiadiari]9/91390[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90828[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90861[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90742[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90883[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90878[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90716[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90642[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
Manresa redueix fins a 10 el nombre d'ingressats amb coronavirus
Sant Joan de Déu ha rebaixat en 4 el nombre de pacients amb la malaltia i Sant Andreu, en 2, en les últimes 24 hores
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 de juny de 2020 a
les 20:44
Actualitzat el
04 de juny de 2020 a les
21:47
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
