Dissabte plujós al Bages com feia temps que no es veia, no tant per la intensitat, que ha estat bastant moderada, sinó per la seva continuïtat, doncs no ha deixat de ploure des de les 6 del matí.
A Manresa s'han acumulat 42,4 mm de precipitació. A Sant Salvador de Guardiola el pluviòmetre ha arribat fins als 55,2 mm, amb un acumulat de 12,4 mm en només 30 minuts al migdia. A Artés també ha plogut de forma important, fins als 43,2 mm.
A les altres estacions del Meteocat i de l'AEMet al Bages i el Moianès, els acumulats per pluges durant les darreres dotze hores han estat més discrets. Balsareny ha arribat als 34 mm; Castellnou de Bages, als 32,8 mm; Moià, als 31,8 mm; Cardona, als 28,5 mm, i Monistrol de Montserrat s'ha quedat en els 20 mm.
Manresa registra un acumulat de 42,4 mm de pluja en dotze hores
Societat
Sant Salvador de Guardiola ha arribat als 12,4 mm en només 30 minuts al migdia
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2024 a
les 17:39
Actualitzat el
10 de març de 2024 a les
08:23
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
