Una vintena de membres del grup Manresa Segura, que es va fundar a la xarxa social de Facebook fa uns mesos per coordinar-se davant l'augment, segons ells, d'inseguretat que es vivia a la ciutat, s'ha concentrat aquest divendres a la plaça Major per mostrar el seu "suport" a autònoms, restauradors, propietaris de gimnasos i altres professionals que pateixen les restriccions de tenir els seus negocis tancats per combatre la pandèmia.
La convocatòria, que estava seguida a distància per efectius de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra, ha consistit en un aplaudiment que han portat a terme des del centre de la plaça en suport a aquests professionals.
Manresa Segura aplaudeix autònoms, restauració i altres professionals des de la plaça Major
Societat
Una vintena de membres d'aquest grup de Facebook han atès la convocatòria
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
13 de novembre de 2020 a
les 20:41
Actualitzat el
13 de novembre de 2020 a les
23:54
Et pot interessar
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
-
Societat
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
