Aquesta setmana s'han iniciat treballs de senyalització de noves places de zona blava i taronja a diversos carrers de la ciutat. En total, es pintaran 57 noves places, 35 de les quals seran de tarifa taronja (ubicades a la segona corona i més econòmiques) i 22 de tarifa blava.
[nointext]
La creació d'aquestes noves places té la finalitat de recuperar el nombre de places que, principalment, es van retirar durant la pandèmia amb l'objectiu d'establir itineraris més segurs, en vials i eixos on ja hi havia una intencionalitat futura d'ampliació de voreres, per tal de donar prioritat als vianants i permetre una major mobilitat a peu per la ciutat. A banda d'aquest tipus de places, també es compensen altres places que s'han anat perdent per diferents motius, com ara la instal·lació de noves terrasses, reorganitzacions de contenidors, nous aparcaments de motos o noves zones de càrrega i descàrrega, entre altes.
[intext1]
Els treballs de senyalització -que tenen una durada de tres dies- tindran lloc als carrers Dos de Maig, Pujolet, Sant Valentí, passatge General Prim, passatge del Ginjoler, Doctor Esteve i València, en punts on s'ha detectat una necessitat de rotació d'estacionament.
[intext2]
[despiece][h3]Detall de l'actuació[/h3]
- Carrer Dos de Maig, tram entre la Ctra. Cardona i el carrer del Cós, se senyalitzaran 11 places de zona blava (tarifa taronja).
- Carrer Pujolet, tram entre el carrer Sant Fruitós i el carrer Alcalde Armengou, se senyalitzaran 17 places de zona blava (tarifa taronja).
- Carrer Sant Valentí, tram entre el carrer Sant Fruitós i el carrer del Bruc, se senyalitzaran 4 places de zona blava (tarifa taronja).
- Passatge General Prim, tram amb accés i sortida des de carrer Pujolet, se senyalitzaran 3 places de zona blava (tarifa taronja).
- Passatge del Ginjoler, tram amb accés i sortida des de carrer Ginjoler, se senyalitzaran 3 places de zona blava (tarifa blava).
- Carrer Doctor Esteve, tram entre el carrer Carrasco Formiguera i carrer Sarret Arbós, se senyalitzaran 7 places de zona blava (tarifa blava).
- Carrer València, tram entre el carrer Sarret Arbós i carrer Carrasco Formiguera, se senyalitzaran 12 places de zona blava (tarifa blava).[/despiece]
Manresa senyalitza 57 noves places de zona blava i taronja per compensar pèrdues anteriors
Les que es van usar per establir itineraris més segurs durant la pandèmia o per la instal·lació de noves terrasses, entre altres
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de maig de 2022 a
les 18:52
Actualitzat el
04 de maig de 2022 a les
19:13
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una baixada al riu d'Or dins el projecte Llegim el riu
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
