El Banc de Sang i Teixits conjuntament l'Ajuntament de Santpedor i l'Associació de Donants de Sang del Bages, preparen la Marató de Donació de Sang de Santpedor 2010 per aquest diumenge 28 de novembre de 2010, de 10h a 15h , dins el marc de la Matinal Solidària, a la Llar d'Avis "Ca L'Arola".
Hi haurà un ampli desplegament de mitjans i serveis (refrigeri atractiu, guarderia gratuïta, espai atractiu i cèntric, ambient agradable, ampli desplegament de mitjans...) per donar el màxim de facilitats.
L'objectiu és sensibilitzar sobre el greu problema de la manca de sang i així captar nous donants i aconseguir un important nombre de donacions durant aquesta jornada.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2010 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Societat
El Dia Internacional de la Infermera reivindica el lideratge i la innovació de la professió
-
Societat
L'Agència de l'Habitatge incompleix el seu compromís i ara veu «inviable» comprar el Bloc 8 de Manresa
-
Societat
Castellbell i el Vilar renova el bar i la terrassa de les piscines abans de l'estiu
-
Societat
Manresa programa xerrades i activitats pel Dia d'Acció per la Salut de les Dones
-
Societat
El Bages impulsa actes i formació pel 17-M contra els discursos d'odi LGTBI
-
Societat
Sant Andreu Salut reforça la seguretat als centres amb sensors intel·ligents
