Nani Roma, amb el seu Nissan Navara. Foto: Web de Nani Roma
Marc Coma, flamant campió en motos Dakar 2011, 3 vegades guanyador del Dakar, i tricampió mundial de raids, Laia Sanz, primera classificada fèmines Dakar 2011, campiona Mundial de Trial 2010, 10 vegades campiona del món de trial, Nani Roma, corredor en categoria cotxes Dakar 2011, podi en la categoria cotxes 2005, campió en motos Dakar 2004, i Pep Vila, Corredor en camions Dakar 2011, sisè classificat en categoria Camions Dakar 2011, millor resultat aconseguit mai per un pilot de casa en la categoria de camions; aquest és l'impressionant palmarès dels nous Amics d'AMPANS, que vindran acompanyats del periodista expert en motor, Santi Faro, que ha estat una peça clau per poder ajuntar-los a tots per AMPANS.
L'acte es farà als jardins de Santa Maria de Comabella, davant de l'edifici de la masia, aquest divendres a les 11h del matí. Serà una festa on reunirem esport d'elit i solidaritat.
Marc Coma, Laia Sanz, Nani Roma i Pep Vila seran Amics d'Ampans
Marc Coma, Laia Sanz, Nani Roma, i Pep Vila, es tornaran a trobar per fer-se Amics d’AMPANS, divendres dia 11, a les instal·lacions de l'entitat, a Santpedor
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2011 a les 20:22
Et pot interessar
-
Societat Santpedor impulsa el cens caní amb una campanya que regala ampolles per netejar el pipí dels gossos
-
Societat El CAE obre una nova edició de l'Escola d'Estiu farcida de lleure, formació i futur
-
Societat L'Ajuntament de Manresa es tenyirà de verd pel Dia Internacional de la Miastènia
-
Societat Els comerços més emblemàtics de Manresa, en un nou llibre
-
Societat Les inscripcions per a les activitats d'Estiu Jove s'obriran dilluns
-
Societat «Realment som unes exagerades?» visibilitzarà a Manresa les diferències en les malalties entre homes i dones