Mercafruits torna a col·laborar amb el Banc de Sang i obsequiarà amb un meló (la Flor) a totes aquelles persones que donin sang a la Fundació Althaia - Hospital Sant Joan de Déu durant el mes de juliol.
Aquesta campanya té com a objectiu impulsar la donació de sang a Manresa durant l'estiu, un moment en què les reserves de sang baixen fins a un 30%. En la primera edició de la campanya, es van repartir 350 melons.
La donació de sang, un hàbit cívic
Malgrat els avenços científics i tecnològics, la sang no es pot fabricar. És per això que la donació voluntària i altruista és encara l'única via per obtenir tota la sang necessària per atendre a tots els malalts de Catalunya. De fet, es calcula que diàriament es necessiten entre 800 i 1.000 donacions de sang.
De cada donació de sang se'n beneficien com a mínim tres persones, ja que durant el processament de cada bossa s'obtenen concentrats d'hematies o glòbuls vermells, plaquetes i plasma.
Tots aquests components de la sang caduquen passats uns dies, per això és necessari donar-ne de forma regular. Podem donar sang més d'una vegada l'any. En concret, les dones poden donar-ne 3 vegades i els homes 4.
Dia: De l'3 al 31 de juliol de 2017
Hora: D'11 a 15 i de 16 a 20 hores
Lloc: Banc de Sang. Fundació Althaia - Hospital Sant Joan de Déu (Dr. Joan Soler, s/n. Manresa)
Melons a canvi de donacions de sang
Mercafruits obsequiarà per segon any amb un meló (la Flor) a totes aquelles persones que donin sang a l'Hospital Sant Joan de Déu entre el 3 i el 31 de juliol
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
Publicat el
03 de juliol de 2017 a
les 20:31
Actualitzat el
03 de juliol de 2017 a les
20:39
Et pot interessar
-
Societat
UManresa presentarà el nou grau en Dret amb una jornada sobre les professions jurídiques
-
Societat
Manresa reactivarà dilluns el control d'accés de vehicles a la plaça Major pel carrer Sobrerroca
-
Societat
Obres al pont de Sant Francesc amb afectacions puntuals al trànsit durant tres setmanes
-
Societat
La Vertical Montserrat tornarà al maig amb una nova edició solidària de 2.180 esglaons
-
Societat
Súria commemora el 8-M amb un acte institucional de memòria històrica i reivindicació
-
Societat
Presenten a Manresa un recull d'eines comunitàries per afrontar les violències de gènere
