Mercafruits torna a col·laborar amb el Banc de Sang i obsequiarà amb un meló (la Flor) a totes aquelles persones que donin sang a la Fundació Althaia - Hospital Sant Joan de Déu durant el mes de juliol.
Aquesta campanya té com a objectiu impulsar la donació de sang a Manresa durant l'estiu, un moment en què les reserves de sang baixen fins a un 30%. En la primera edició de la campanya, es van repartir 350 melons.
La donació de sang, un hàbit cívic
Malgrat els avenços científics i tecnològics, la sang no es pot fabricar. És per això que la donació voluntària i altruista és encara l'única via per obtenir tota la sang necessària per atendre a tots els malalts de Catalunya. De fet, es calcula que diàriament es necessiten entre 800 i 1.000 donacions de sang.
De cada donació de sang se'n beneficien com a mínim tres persones, ja que durant el processament de cada bossa s'obtenen concentrats d'hematies o glòbuls vermells, plaquetes i plasma.
Tots aquests components de la sang caduquen passats uns dies, per això és necessari donar-ne de forma regular. Podem donar sang més d'una vegada l'any. En concret, les dones poden donar-ne 3 vegades i els homes 4.
Dia: De l'3 al 31 de juliol de 2017
Hora: D'11 a 15 i de 16 a 20 hores
Lloc: Banc de Sang. Fundació Althaia - Hospital Sant Joan de Déu (Dr. Joan Soler, s/n. Manresa)
Melons a canvi de donacions de sang
Societat
Mercafruits obsequiarà per segon any amb un meló (la Flor) a totes aquelles persones que donin sang a l'Hospital Sant Joan de Déu entre el 3 i el 31 de juliol
ARA A PORTADA
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
-
Societat L'últim adeu a Carles Vilajosana omple de dol i emoció el tanatori de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Vilajosana va ser mort després d'intentar separar una baralla de menors al final del Correfoc Pere Fontanals
-
Successos «Un crim pot passar en qualsevol moment, però ara la prevenció és molt més laxa» Pere Fontanals
Publicat el
03 de juliol de 2017 a
les 20:31
Actualitzat el
03 de juliol de 2017 a les
20:39
Et pot interessar
-
Societat
Manresa celebrarà la Diada Nacional amb l'acte institucional a la plaça Onze de Setembre
-
Societat
Els carrers Trieta i Dibuixant Vilanova patiran talls de trànsit per obres d'asfaltatge
-
Societat
Manresa recordarà els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
-
Societat
Els alumnes del Pla del Puig de Sant Fruitós estrenaran gimnàs i vestidors amb l'inici de curs
-
Societat
USTEC, CGT i Intersindical desconvoquen la vaga educativa pel Bloc 8 de Manresa
-
Societat
La línia Manresa-UAB guanyarà 18 noves expedicions
