Des del Club Natació Manresa s'ha entregat un paper informatiu a més de 1.400 nens que estan realitzant cursets, perquè del 12 al 18 de desembre dipositin 1€ en una guardiola. La finalitat d'aquesta acció, a part de la de divulgar la necessitat en la investigació mèdica, és que la gent entengui que la suma de petites aportacions, per molt petites que siguin, poden sumar una gran xifra. En definitiva, aquest és el sentit de La Marató, i tal i com diu Gaspar Ventura, gerent del Club Natació Manresa "segurament no trucaran a La Marató per donar 1€, però sí que el poden donar al nostre Club".
La recaptació íntegra de la campanya es destinarà a la investigació del trasplantament d'òrgans i teixits.
Més de 1.400 nens del CN Manresa se sumaran a la Marató
Amb la campanya "Porta 1 euro al teu monitor i col·laboraràs amb la Marató" el Club Natació Manresa s'ha volgut sumar als actes de Manresa Mobilitza't amb La Marató
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2011 a
les 19:11
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
