Un total de 4.298 pacients de Covid-19 ja han rebut l'alta des de l'inici de la pandèmia a Catalunya. En les últimes hores s'han comptabilitzat 785 persones que han superat la malaltia.
Catalunya ha experimentat aquest divendres un lleuger repunt en el nombre de víctimes mortals diàries per coronavirus als hospitals catalans. Si dijous es registrava la xifra més baixa des del 23 de març, amb 83 morts, avui aquesta ha augmentat fins als 100. A aquesta xifra cal sumar-hi les 160 morts registrades en residències d'avis, que també han augmentat, tot i que moderant l'increment respecte al dia anterior.
La dada no obstant, manté la tendència a la baixa iniciada el passat cap de setmana, lluny dels rècords negatius dels dies immediatament anteriors, quan s'havien superat amb escreix els 200 morts, i especialment lluny del rècord negatiu (272 víctimes) del 30 de març. En total, 3.331 persones han perdut la vida des que va arribar la pandèmia a Catalunya.
Pel que fa als nous positius confirmats, se n'han registrat 1.257, notablement per sobre dels 684 del dia anterior, i en la línia de dos dies abans. Des de l'inici de la pandèmia, el territori català ha sumat un total de 32.984 infectats. 5.251 d'aquests són professionals sanitaris. Des de l'arribada de la pandèmia, 2.629 han estat greus, i la xifra s'ha incrementat avui de 47.
Arran de l'aixecament del perímetre policial que blindava la conca d'Òdena, el Departament de Salut ja ha informat que no facilitarà més dades específiques dels efectes de la pandèmia a la zona.
[noticiadiari]2/199826[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Més de 14.000 persones han rebut l'alta per la Covid-19 a Catalunya
El Departament de Salut informa de 1.257 nous casos positius
ARA A PORTADA
-
Cues des de la matinada a Manresa pel procés extraordinari de regularització d'estrangers Pere Fontanals
-
-
Denuncien la mort de vint arbres al peu de la Seu per un nou vessament del col·lector de salmorres Pere Fontanals
-
Callús denunciarà les «accions vandàliques» i les barricades durant la protesta contra ICL Pere Fontanals
-
- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el
10 d’abril de 2020 a
les 22:18
Et pot interessar
-
Societat
UManresa publica un manual amb 43 tècniques per recrear lesions en simulació clínica
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Rubió i Ors per obres al clavegueram
-
Societat
Cardona aplica noves tarifes de l'aigua amb un model que protegeix els consums baixos
-
Societat
El papa Lleó XIV beneirà la Caravana de la Pau de sor Lucía Caram
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de paviment a partir de dilluns
-
Societat
Alumnes de l'Institut Guillem Catà viatgen a Alemanya per treballar la IA
