Un total de 16.010 alumnes han començat les seves classes a Primària o a Infantil al Bages aquest dilluns i 1.120 ho han fet al Moianès, segons les dades dels Serveis territorials d'Educació a la Catalunya Central.
Un i altre estudiantat representen 749 grups o classes i 67, respectivament. D'aquestes xifres, al Bages, 1.442 alumnes en 79 grups han iniciat la seva escolarització obligatòria a P3, per a un total de 4.699 alumnes en 237 grups a Infantil. A Primària hi ha 11.311 alumnes en 512 classes. Al Moianès han començat la seva formació reglada a P3 94 alumnes en 6 grups, en els 20 grups amb 303 alumnes a Infantil. A Primària hi ha 47 grups amb 817 alumnes.
A l'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO), 8.454 alumnes enquadrats en 306 grups començaran les seves classes al Bages, mentre que al Moianès seran 448 alumnes en 19 grups. Fora de l'ensenyament obligatori, al Bages 1.607 alumnes més faran Batxillerat integrats en algun dels 80 grups que hi haurà. Al Moianès, seran 83 alumnes en 4 grups.
Pel que fa a la Formació Professional de Grau Mitjà (FPGM), al Bages uns 1.900 alumnes faran classe en els 64 grups més 3 en arts que ofereix l'oferta pública, mentre que 482 alumnes aniran a algun dels 21 grups de l'oferta concertada. Al Moianès, hi haurà 15 alumnes en l'únic grup que s'ofereix i que és un centre públic. En aquests casos, el número d'alumnes variarà ja que la matriculació és oberta fins al 16 de setembre.
A nivell de Formació Professional de Grau Superior (FPGS), 760 alumnes estan matriculats a hores d'ara en 43 grups més 2 d'arts en centres públics i 277 alumnes en 14 grups en centres concertats. El Moianès no té centres, ni públic ni concertats, que ofereixin FPGS.
[noticia]104999[/noticia]
[noticia]104998[/noticia]
Més de 16.000 alumnes, a Infantil o Primària al Bages i més de 1.100 al Moianès
Un total de 8.454 i de 448 alumnes ho faran a l'ESO de les dues comarques
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 05 de setembre de 2022 a les 16:35
Actualitzat el 05 de setembre de 2022 a les 16:44
Et pot interessar
-
Societat
La jornada de pneumologia d'Althaia i l'ICS centra el debat en les malalties respiratòries més freqüents
-
Societat
Castellbell impulsa una instal·lació solar al camp de futbol per reduir consum i emissions
-
Societat
Condis impulsa una campanya solidària per crear una sala de teràpia ocupacional a Althaia
-
Societat
Manresa celebrarà la 39a Trobada de Delegats i Delegades de Secundària
-
Societat
El Govern i l'Abadia de Montserrat acorden estudiar la modernització de l'aeri
-
Societat
Desenes d'infants gaudeixen del Dia dels Drets dels Infants a Santpedor
