Més de seixanta persones van participar dissabte passat a la tradicional calçotada de l'Associació de Veïns i Veïnes de la Sagrada Família de Manresa, que va estar acompanyada de mongetes, botifarra i postre.
L'acte va finalitzar amb l'actuació del grup de teatre musical i playback Som Actius amb l'espectacle L’Ingredient Secret, de cançons populars i humor, dirigit per Sílvia Sanfeliu, també amb un gran èxit d'assistència.
Més de seixanta persones van participar a la calçotada de l'AVV Sagrada Família de Manresa
Societat
L'acte va finalitzar amb l'actuació del grup de teatre musical i playback Som Actius
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
06 de març de 2023 a
les 21:08
Et pot interessar
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
-
Societat
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
