Setembre està essent un mes nefast a la ciutat de Manresa pel què fa a atropellaments amb ferides de diferents graus per vehicles de tracció motor. Quan encara falta un dia i mig per acabar el mes s'han registrat onze atropellaments a vianants que en ser múltiples en alguns casos, donen una xifra de setze víctimes per aquest fet que s'hagin registrat.
Malgrat la majoria d'ells han acabat amb ferides de poca consideració, també n'hi ha hagut amb víctimes de caràcter greu com l'atropellament amb una motocicleta a la carretera de Vic que va deixar ferides de gravetat a dues persones que anaven per la vorera, o l'atropellament mortal que va patir un ancià a primers de mes quan va ser envestit per un mini-cotxe quadricicle a la Balconada davant de l'Hospital Sant Joan de Déu.
Més d'un atropellat cada dos dies a Manresa
Amb el més de setembre encara sense acabar, s'han donat onze atropellaments amb, com a mínim, setze vianants atropellats
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2011 a les 15:55
Et pot interessar
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons
-
Societat Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés