Mig centenar llarg d'activistes, convocats per la PAHC Bages, s'han manifestat aquest divendres a la tarda a Manresa per protestar pel suïcidi d'un home de 45 anys que es va produir dimecres passat a Cornellà quan la comitiva judicial anava a desnonar-lo de casa seva.
En un dur comunicat, llegit aprofitant la megafonia instal·lada per la festa de l'ascens de l'ICL Manresa que tenia lloc després, la PAHC ha titllat la banca d'"assassina" per "viure de la missèria de les famílies", i també han criticat l'administració, a qui acusen de no aplicar les mesures que ells mateixos aproven.
Els manifestants han baixat després pel carrer Sant Miquel i el Born fins al passeig Pere III on, davant dels ciutadans que feien passar la calor a les terrasses, han empaperat l'oficina del Banc Popular, propietaris del pis que s'anava a desnonar a Cornellà, amb lemes com "assassins".
Mig centenar llarg d'activistes titllen d'«assassina» la banca pel cas de Cornellà
Societat
Els manifestants, convocats per la PAHC, han llegit un manifet a la plaça Major i han encartellat el Banc Popular del Passeig
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
15 de juny de 2018 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
Mor Maurici Rosell, el «Maurici de les Olives», una de les ànimes més estimades del Centre Històric
-
Societat
Foragitades de casa per un soroll fantasma
-
Societat
Sant Fruitós reformarà l'entorn del Teatre Casal Cultural per fer-lo més accessible
-
Societat
La Carretera de Santpedor de Manresa estrena una Taula Veïnal per impulsar la participació
