Un any més han finalitzat amb èxit els tallers de dinàmica de grup Game Over Incivisme Fora de Joc!, que aquest curs 2021-22 ha fet disset sessions en què han participat uns 500 alumnes de 4t d'ESO de la ciutat.
Les sessions, desenvolupades en horari lectiu, s'han fet als instituts Lacetània, Lluís de Peguera, La Salle, Oms i de Prat, i aquest curs escolar s'han incorporat també l'escola Jeroni de Moragas i la UEC La Clau.
La finalitat d'aquests tallers, que s'emmarquen en el Programa de Civisme de l'Ajuntament de Manresa, és fer reflexionar els i les joves sobre els conflictes que provoquen les conductes incíviques quines conseqüències tenen dins el marc de la convivència en els espais públics de la ciutat així com empatitzar amb els afectats de les accions. Al final s'estableix un debat i es busquen solucions a les accions incíviques que han anat sorgint.
Mig miler d'alumnes de secundària participen en els tallers «Game Over Incivisme Fora de Joc!»
La finalitat d'aquests tallers és fer reflexionar els joves sobre els conflictes que provoquen les conductes incíviques
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2022 a les 17:24
Actualitzat el 19 de maig de 2022 a les 17:29
Et pot interessar
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Carrió, aquest divendres
-
Societat
El Projecte Lliures impulsa una nova campanya i dona suport al grup feminista jove del Moianès
-
Societat
El Consorci del Bages presenta la futura planta de valorització de residus al Parc Ambiental
-
Societat
El Lokal de la Vila de Santpedor celebra 16 anys amb un mes ple d'activitats i sorpreses
-
Societat Manresa obre ajudes per millorar les condicions laborals del personal de la llar i les cures
-
Societat
El carrer Cantarell, tallat un mes per obres
