L'actual sotsinspector de la Policia Local de Manresa, Miquel Martínez Pavón, serà el proper inspector - cap del cos a l'espera que aquest proper dilluns passi el reconeixement mèdic, segons el portal de transparència de l'Ajuntament de Manresa. Martínez Pavón ja exerceix de cap accidental de la policia des de la jubilació de Jordi Mora, el passat 8 de febrer.
Miquel Martínez Pavón ha estat l'únic dels onze candidats que van iniciar les proves selectives per a la provisió d'un inspector - cap de la Policia Local de Manresa pel sistema d'oposició lliure que ha superat els seus quatre exercicis inicials. Ja en el primer exercici, el de projecte, nou dels onze candidats van suspendre, i només el van superar ell, amb una nota de 7,99, i Ramon Codina Calomarde, un sergent dels Mossos de la zona de Tarragona, amb un 7,23. Tots dos candidats també van superar l'exercici teòrico-pràctic, amb un 3,65 i un 3,4 -sobre 5-, respectivament.
Al tercer exercici, que versava sobre personalitat i competències, és quan Martínez Pavón es va quedar com a únic candidat amb una nota de 6,95, per un 3,65 de Codina, que el va descartar. A partir d'aquí, la valoració de mèrits no va afectar la competència, i l'única prova oficial que li queda, coneguda com a cinquè examen i que es portarà a terme el proper dilluns, serà el reconeixement mèdic, que difícilment descartarà el candidat.
Miquel Martínez Pavón té 56 anys, en porta 36 a la Policia Local de Manresa i n'és sotsinspector des de març de 2013.
Miquel Martínez Pavón serà el proper inspector - cap de la Policia Local de Manresa
L'actual sotsinspector ha superat tots els exàmens i només queda pendent del reconeixement mèdic que es portarà a terme dilluns
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2022 a
les 16:40
Et pot interessar
-
Societat
Una antiga pedrera del Bages acollirà un projecte europeu per recuperar biodiversitat
-
Societat
El Dia Internacional de la Infermera reivindica el lideratge i la innovació de la professió
-
Societat
L'Agència de l'Habitatge incompleix el seu compromís i ara veu «inviable» comprar el Bloc 8 de Manresa
-
Societat
Castellbell i el Vilar renova el bar i la terrassa de les piscines abans de l'estiu
-
Societat
Manresa programa xerrades i activitats pel Dia d'Acció per la Salut de les Dones
-
Societat
El Bages impulsa actes i formació pel 17-M contra els discursos d'odi LGTBI
