Món Sant Benet estrenarà aquest proper dissabte 3 de desembre l'activitat familiar Operació Reis d'Orient, que alterna un petit joc de pistes pel monestir de Sant Benet i l'elaboració d'una recepta típica de l'època nadalenca.
L'activitat, pensada per a infants de 3 a 8 anys, planteja un joc de pistes per diferents espais del monestir amb l'objectiu final de trobar la clau dels tres Reis d'Orient. El joc es combina amb un petit taller de cuina on es prepara una recepta tradicional de l'època nadalenca: les neules. Un cop acabat, les famílies que ho desitgin podran escriure la carta als Reis d'Orient.
La segona edició de l'activitat ja té les entrades a la venda i es durà a terme els caps de setmana i festius del 3 de desembre al 5 de gener en diverses sessions diàries. Es tracta d'una proposta dirigida a públic familiar i pensada per a fer amb infants acompanyats sempre d'un adult.
Les entrades, que tenen un preu de 5 euros els adults i 9,5 euros els infants, poden adquirir-se ja a la pàgina web de l'equipament i a les taquilles del monestir i inclouen tot el material necessari per a la realització de la gimcana i la recepta culinària.
Món Sant Benet estrenarà divendres l'activitat familiar «Operació Reis d'Orient»
Alterna un petit joc de pistes pel monestir de Sant Benet i l'elaboració d'una recepta típica de l'època nadalenca
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de novembre de 2022 a les 17:54
Actualitzat el 29 de novembre de 2022 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Pineda de Bages esclaten pels constants talls de llum
-
Societat Tall de trànsit al carrer Llussà de Manresa, divendres
-
Societat Restablert el trànsit a la cruïlla del carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor
-
Societat La Plataforma per les Pensions denuncia la manca de resposta de la Generalitat
-
Societat Desnonen a Manresa una família vulnerable malgrat el diagnòstic de discapacitat del pare
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra