El monestir de Montserrat ha acomiadat aquest dimarts el germà Pere Damià Coral, que va morir la matinada el dia de Nadal als 82 anys. El monjo era 35 anys que era al monestir –des del setembre de 1987– i durant el dia de Sant Esteve s'ha fet una missa exequial presidida per pare Abat Manel Gasch. "Pertanyia a la generació que valorava conservar i col·leccionar", ha destacat durant l'homilia.
El germà Pere Damià Coral era de Vilanova i la Geltrú i durant més de tres dècades al monestir de Montserrat va col·laborar en diverses tasques comunitàries. La seva tasca en la col·lecció de goigs del monestir el va portar a catalogar-ne milers d'exemplars. Fins a la seva mort també va ser el responsable de les col·leccions de segells, monedes i postals.
[naciomanresa]
Montserrat acomiada el germà Pere Damià Coral, mort la matinada de Nadal
El monjo tenia 82 anys i en feia 35 que era al monestir
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2023 a les 17:02
Actualitzat el 26 de desembre de 2023 a les 17:08
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al Camí dels Tovots, dijous per treballs de millora de l'enllumenat públic
-
Societat Nous estudis de l'ICS a la Catalunya Central alerten sobre el calci i la salut mental en dones postmenopàusiques
-
Societat Cardona homenatja Anna Sucarrats pels seus 100 anys
-
Societat L'Ajuntament de Manresa homenatja Roser Manubens Riu pel seu centenari
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Vic amb els carrers Era Firmat i Lladó
-
Societat Ocupació d'un carril en un tram de la Via Sant Ignasi, a partir de dimarts