Montserrat, com la resta d'espais de culte del país que agrupa la Conferència Episcopal Tarraconense, per ara descarta emprendre cap mesura per combatre el coronavirus. Des del monestir, un lloc on molts hi acudeixen per besar o tocar la imatge de la verge, recorden que de moment no hi ha cap obligació ni recomanació per part de les autoritats sanitàries que obligui el contrari.
A més, malgrat les recomanacions que hi pogués haver, Montserrat destaca el seu respecte cap a la voluntat dels fidels, la seva responsabilitat i el sentit comú perquè facin el que creguin més oportú. Des de l'esclat del brot, el monestir no ha notat cap descens en el nombre de turistes que els visita a diari.
Montserrat descarta emprendre mesures contra el coronavirus
Des del monestir expliquen que no han notat cap descens en el nombre de turistes que els visita cada dia
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de març de 2020 a
les 23:04
Actualitzat el
02 de març de 2020 a les
23:08
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
