El P. Abat Josep M. Soler beneeix les noves instal·lacions, situades a la Plaça de l’Abat Oliba del recinte del Santuari. Foto: ABM
Amb motiu de la Solemnitat de Sant Benet, el P. Abat de Montserrat, Josep M. Soler, ha beneït aquest migdia el nou local del servei de primers auxilis del Santuari, situat a la Plaça de l'Abat Oliba. Aquest nou espai, habilitat a peu de carrer, compta amb un equip d'infermers, que gestiona l'empresa Blancafort Infermers. En el local que ha beneït el P. Josep M. Soler hi ha el material sanitari necessari per realitzar una primera avaluació i cura de les urgències de salut que puguin presentar les persones que es troben en el recinte i, si cal, poder-les derivar posteriorment als serveis públics de Salut.
Aquest servei està emmarcat en el conveni entre el Patronat de la Muntanya de Montserrat i el Monestir, pel qual es preveu –entre altres coses- que hi hagi un servei de primers auxilis –en un horari que varia depenent de la temporada- per atendre les incidències dels nombrosos pelegrins i visitants, a més dels treballadors de Montserrat. Les persones dedicades a aquest servei estan coordinades amb el Departament de Seguretat de Montserrat, així com amb els serveis públics de Salut.
ARA A PORTADA
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa Redacció
-
Esports La Ignasiana estrena una ruta de dos dies entre Fraga i Manresa en la sisena edició Redacció
Publicat el
11 de juliol de 2011 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa un taller gratuït de benestar emocional per a dones durant el mes de juliol
-
Societat
El carrer de la Pau de Manresa quedarà tallat aquest diumenge pel desmuntatge d'una grua
-
Societat
Castellbell rebrà 360.000 euros de la Generalitat per renovar els vestidors del camp de futbol
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa il·luminarà la façana pel Dia de la Síndrome Rubinstein-Taybi
-
Societat
«No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages
-
Societat
Navarcles obté prop de 260.000 euros de la Generalitat per reurbanitzar la plaça del General Prim
