Carme Serra, la dona de 60 anys que el passat dissabte al matí els Bombers van rescatar de casa seva després de no donar senyals de vida durant dos dies, va morir poques hores després a l'hospital a causa de l'ictus que havia patit a casa i que li havia produït, també, un traumatisme cranial a causa de la caiguda.
Aquest dissabte al matí, els Bombers havien rescatat de casa seva una dona de qui els seus coneguts feia dos dies que no en sabien res. Els fets van passat sobre les 11 del matí quan dues amigues seves, després de veure que no les contestava al telèfon, s'havien dirigit a casa seva on tampoc les va respondre. Davant d'això, van donar l'avís a emergències, i els Bombers, la Policia Local i el SEM es van dirigir al carrer Sant Bartomeu, 24, on, amb l'escala del camió, van accedir al segon pis trencant un dels vidres.
Allà s'hi van trobar Carme Serra estirada al terra, inconscient, i amb un traumatisme al cap, encara viva, i va ser traslladada pel SEM a Sant Joan de Déu per estabilitzar-la. Poques hores després moria a l'hospital. El fet que a casa seva hi hagués una olla amb el foc encès quan van entrar-hi els bombers fa pensar que Serra havia patit l'ictus el vespre anterior mentre preparava el sopar i havia caigut produint-se el traumatisme cranial. El fet de passar tantes hores després d'haver patit l'ictus, va fer impossible que els sanitaris la poguessin recuperar.
Mor a l'hospital la dona que els Bombers van rescatar de casa seva inconscient
Unes hores abans del rescat, la dona havia patit un ictus que no va poder superar
Ara a portada
-
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 16 d’abril de 2017 a les 20:38
Actualitzat el 16 d’abril de 2017 a les 20:42
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang